leslie-kenia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Leslie

Reacties

Reacties

carla de block

Hij doet het hoor !

Pieter

Ik had al een blog over de stress tijdens het inpakken verwacht! :)

André

Heel veel succes en plezier komende weken!

Leslie Lensen

@Pieter, no stress at all :)

Caroline Staal

Leuk Leslie dat we mee kunnen lezen!

Denise

Ik kijk al uit naar jullie verhalen Les. Veel plezier.

jan

het vertrek nadert

Therese Wijnen

Een hele goede reis gewenst en een fantastische tijd in Kenia. Hartelijke groet, Therese Wijnen, TravelUnique

Leslie

@Therese, dank je gaat helemaal goed komen

oma opa

goede reis oppassen en weet je zeker dat je de koffer nog even moet nazien
zo veel mogelijk genieten samen met je vriendin en gezond terug

Robert en Annelies

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een hele bijzondere verjaardag deze keer...geniet van deze dag ??

Ivo en Tanja

een hele goede reis...…
Een bijzondere verjaardag zo in de lucht en een prachtig begin van jullie reis
Groetjes

Ineke

En nog gefeliciteerd met je verjaardag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!